Informacije

 

Najvažnije informacije:

Način dostave: Kurirskom službom GLS (Nemamo poslovnicu, osobno preuzimanje robe nije moguće!)
Vrijeme dostave: Ako je proizvod "na zalihi":1-3 radna dana, ako je proizvod "na zalihi kod dobavljača" (proizvod je dobavljiv): 3-6 radnih dana
Cijena dostave: 35 kn za sve narudžbe, bez obzira na limit iznosa proizvoda
Način plaćanja: Plaćanje prilikom preuzimanja - gotovinom/karticom jednokratno (MasterCard, Maestro, Visa, Union Pay International) 
E-mail: info@gamershop.hr
Telefon: +385-1-800-0340
Radno vrijeme korisničke službe: Radnim danima od 9:00 do 16:00



Podaci trgovačkog društva:
Naziv i skraćeni naziv tvrtke: SKV Svijet konzola i videoigara društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu (SKV Svijet konzola i videoigara d.o.o.)
MB: 5193885
OIB: 47196799893
Sjedište tvrtke: Štefanovečka 10, 10 000 Zagreb, Hrvatska
Sud kod kojeg je tvrtka upisana u Sudski registar: Upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu
Broj pod kojim je tvrtka upisana u Sudski registar (MBS): 081283363
Naziv i sjedište financijskih institucija u kojima tvrtka ima otvorene račune zajedno s brojevima računa: Erste & Steiermarkische Bank d.d.
   
Prezimena i najmanje jedno ime člana Uprave društva Andrey Shvedov
Iznos temeljnog kapitala i je li uplaćen u cijelosti Temeljni kapital 20.000,00 HRK uplaćen je u cijelosti



OPĆI UVJETI

 

1. UVOD

 Nositelj svih prava na Internet stranici www.gamershop.hr je trgovačko društvo SKV Svijet konzola i videoigara d.o.o. (u  daljnjem  tekstu Gamershop).  Korištenjem usluge Gamershop web trgovine i svih pridruženih stranica i servisa na www.gamershop.hr smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Općim uvjetima te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju.

 Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Gamershop web trgovine te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Gamershop web trgovine, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načina plaćanja, jamstva, reklamacija i povrata, dostave, zaštite tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje Gamershop i online kupnje.

 Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama.

 Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.

 Putem Gamershop moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Hrvatske što podrazumijeva dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.

 Ovi se Uvjeti mogu izmijeniti. Odgovornost je korisnika da ih redovito čitaju, jer se uvijek primjenjuju oni Uvjeti koji vrijede u trenutku korištenja mrežnom stranicom ili obavljanja narudžbe.

 Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi Uvjeta ili Politika zaštite privatnosti, možete nam se obratiti putem obrasca za kontakt.

 

2. NAŠI PODACI

 Prodaju robe na ovoj mrežnoj stranici pod nazivom Gamershop obavlja tvrtka SKV Svijet konzola i videoigara d.o.o. s registriranom adresom Štefanovečka cesta 10Zagreb10040, e-adresom info@gamershop.hr, telefonskim brojem +385-1-800-0340, upisana u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebupod brojem MBS:081283363, osobni identifikacijski broj (OIB): 47196799893. Iznos temeljnog kapitala društva: 20.000,00 kuna, koji je uplaćen u cijelosti. Članovi Uprave: Andrey Shvedov, zastupa društvo pojedinačno i samostalno, Hrvatska Tvrtka i sjedište pravne osobe kod koje se vode računi i brojevi tih računa: Erste & Steiermarkische Bank d.d- IBAN: HR5124020061100956579.

 

3. VAŠI PODACI I VAŠI POSJETI OVOJ MREŽNOJ STRANICI

 Informacije ili osobni podaci koje ste nam dostavili obrađuju se u skladu s politikama zaštite privatnosti. Prilikom korištenja ovom mrežnom stranicom suglasni ste s obradom tih informacija i podataka te izjavljujete da su sve navedene informacije i detalji točni i istiniti (vidi Politiku privatnosti). Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta ujedno prihvaćate i potvrđujete da ste suglasni s Politikom o zaštiti privatnosti.

 

4. KORIŠTENJE NAŠOM MREŽNOM STRANICOM

 Informacije o Pružatelju usluga hostingadostupne su na: https://www.gamershop.hr

 Za naručivanje i kupnju proizvoda potrebna je mogućnost povezivanja s Internetom.

 Korištenjem ovom mrežnom stranicom i obavljanjem narudžbi na njoj suglasni ste s time da:

  • a) se koristite ovom mrežnom stranicom isključivo za upite i pravno valjane narudžbe;
  • b) ne izvršavate pogrešne ili lažne narudžbe. Ako opravdano smatramo da je izvršena takva vrsta narudžbe, ovlašteni smo je otkazati i obavijestiti nadležne ustanove, a posljedice snosi Kupac;
  • c) nam pružite točne i istinite informacije o svojoj e-adresi, poštanskoj adresi i/ili kontaktnim podacima. 

Također ste suglasni s time da ove podatke možemo upotrijebiti kako bismo vam se obratili ako to bude potrebno zbog vaše narudžbe (vidi Politiku privatnosti).

 Ako nam ne pružite sve potrebne podatke, ne možemo obraditi vašu narudžbu.

 Naručivanjem na ovoj mrežnoj stranici izjavljujete da ste stariji od 18 godina i da imate zakonsko pravo sklapanja obvezujućih ugovora.

 Prilikom registracije potrebne su sljedeće informacije od Kupaca:

  • Puno ime i prezime;
  • E-mail adresa;
  • Lozinka;
  • Broj telefona;
  • Adresa (uključujući poštanski broj, grad, ulicu, kućni broj i kat)

 

5. DOSTUPNOST USLUGA

 Webshop je dostupan i iz zemlje i iz inozemstva putem Interneta, no prihvaća samo prijave i narudžbe za područje Republike Hrvatske. Usluga dostave za artikle ponuđene na ovoj mrežnoj stranici dostupna je samo na području Republike Hrvatske.

 Dostava na bilo koju poštansku adresu van teritorija Republike Hrvatske nije moguća te će svaka takva narudžba biti označena kao nevažeća bez obzira na to je li o tome poslana obavijest Kupcu.

 Gamershop podsjeća Kupce na sljedeće:

  • Da pruža uslugu kupnje proizvoda u količinama primjerenim za kućanstvo;
  • Da je webshop dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu;
  • Da webshop zadržava pravo izmjene cijena i troškova, iako neće biti moguće jednostrano izmijeniti cijene za proizvode koji su već naručeni (Nismo dužni prodati neki proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni, čak i kada smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe) ako je greška u cijeni očita i nedvojbena i kupac može razumno shvatiti da cijena nije točna.);
  • Opći uvjeti i njihove eventualne izmjene stupaju na snagu nakon objave;
  • Da bi izvršili narudžbu, potrebno je pristati na Opće uvjete što uključuje i pristanak na Politiku o zaštiti privatnosti.

 

6. FORMALIZACIJA UGOVORA

 Postupak kupnje u slučaju kupnje digitalnog sadržaja

 Kôd za preuzimanje digitalnog sadržaja Kupcu će se dostaviti elektroničkim putem, zajedno s podacima potrebnim za njegovo preuzimanje. Kupnja igara u digitalnom formatu dostupna je isključivo na računalu koje se nalazi na području RH. Ovdje se napominje da je moguće da proizvodi kupljeni u digitalnom formatu neće biti funkcionalni izvan Europske unije i da se neke karakteristike digitalne robe (npr. jezik) mogu razlikovati ovisno o zemlji korištenja. Vlasnik primjerka kupljenog elektroničkim putem ima dozvolu za korištenje kupljenog softvera. Licenca služi za isključivo korištenje programa prema njezinoj namjeni na računalu, osim ako je potrebno daljnje odobrenje od izdavača igre. Vlasnik primjerka kupljenog elektroničkim putem nema nikakva posebna prava, a posebno nema pravo na neovlašteno kopiranje programa i popratnih materijala, prijenos ili instalaciju cijelog ili dijela programa i dokumentacije na Internetu.

 U slučaju kupnje igre distribuirane u digitalnom formatu za koji bi bila određena pretplata u unaprijed određenom trajanju, ukupno istaknuta cijena uključuje i ukupne mjesečne troškove.

 U slučaju kupnje igre distribuirane u digitalnom formatu, nakon otvaranja ambalaže proizvoda, više nećete imati pravo na raskid odnosno odustanak od Ugovora u smislu odredaba navedenih u dijelu 15. ovih Općih uvjeta. Pravo na jednostrani raskid odnosi se samo na fizičke proizvode i neotvoreni softver koji sadrži fizički medij.

 U slučaju kupnje bez registracije ili kupnje po prvi put kod nas, vaša narudžba za kupnju digitalnog sadržaja preuzeta pomoću koda bankovnom karticom mora biti preispitana kako bi se izbjegle zlouporabe putem Interneta. Vaš kôd za preuzimanje digitalnog sadržaja biti će poslan e-poštom odmah nakon obrade narudžbe, a već kod sljedeće transakcije ćete odmah dobiti svoje kodove za preuzimanje sadržaja.

 Plaćanje je moguće samo putem pouzeća.

 

Procedura kupnje

Narudžbu možete postaviti ili putem naše stranice, ili putem e-maila.  

Proizvod koji želite kupiti možete dodati u košaricu, klikom na gumb „Dodaj u košaricu.

 Nakon dodavanja artikla u košaricu, klikom na gumb "Košarica" biti ćete preusmjereni na stranicu "Pregled košarice", zatim možete kliknuti "Dalje" da biste stavili svoju narudžbu.

 U slučaju dostave - nakon "Unesite svoje podatke" (puno ime, e-mail adresa, telefonski broj, ostalo, ostavite nam poruku) - potrebne su sljedeće dodatne informacije:

  • Poštanski broj
  • Grad
  • Puna adresa

 Klikom na "Dalje" izvršit ćete svoju narudžbu na stranici "Finalizirajte svoju narudžbu", gdje možete potvrditi svoju narudžbu (uključujući "Osobni podaci" i "Detalji isporuke") i pregledati sadržaj vaše košarice i eventualne troškove dostave koji mogu nastati. Pojedinosti koje ste naveli kao i sadržaj vaše košarice mogu se izmijeniti prije finaliziranja narudžbe. Prije finaliziranja narudžbe možete ispraviti bilo kakve pogreške zabilježene klikom na gumbe Natrag ili Otkaži. Klikom na gumb "Naruči" dovršit ćete postupak kupnje. Prilikom klika na gumb „Naruči“ biti će potrebno posebno označiti prihvaćanje Općih uvjeta. Prihvaćanjem Općih uvjeta, Kupac potvrđuje da je potpuno odgovoran za odgovarajuće i točne detalje dostavljene nakon što je narudžba izvršena te da je upoznat s odredbama Općih uvjeta te Politike o zaštiti privatnosti i da iste u potpunosti prihvaća.

 Smatra se da je narudžba zaključena ako administrator webshopa pošalje potvrdu e-poštom (proizvod spreman za paket). („Potvrda o dostavi“). Uz  Potvrdu o dostavi biti će priložena elektronička potvrda s podacima Vaše narudžbe („E-potvrda“).

 „E-potvrda“ sadržavati će pisanu potvrdu sklopljenog Ugovora te sve podatke iz čl. 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača.

 Za proizvode za koje je potrebna prethodna narudžba (pre-order) WebShop će Kupcu poslati e-mail da potvrdi namjeru kupnje prije nego što se proizvod pusti u prodaju. Webshop može potvrditi kupcu unaprijed naručeni proizvod putem e-maila. Prije predaje proizvoda kurirskoj službi, Kupac će dobiti dodatnu obavijest SMS-om o dostavi na navedeni telefonski broj.

 Jezik gore sklopljenog ugovora je hrvatski.

Postavljanje narudžbe putem telefona nije moguće. 

 

7. DOSTUPNOST PROIZVODA

 Sve narudžbe proizvoda ovise o dostupnosti. U skladu s tim zadržavamo pravo u slučaju poteškoća vezanih uz dostavu proizvoda ili nedostatka artikala na skladištu, ponuditi vam zamjenski proizvod iste ili više kvalitete i vrijednosti. Ako ne želite naručiti zamjenski proizvod, vratit ćemo vam plaćeni iznos.

 U slučaju da narudžba ne može biti ispunjena, narudžba će ostati aktivna dok proizvod ne bude dostupan, a narudžba se neće poništiti ako to posebno ne zatraži Kupac. Čim proizvod bude dostupan, kupac će biti obaviješten putem e-maila o isporuci.

 Preprodaja proizvoda kupljenih u internetskoj trgovini Gamershop nije dopuštena te ne opskrbljujemo preprodavače.

 Kupnja mobilnog telefona i / ili tableta dostupna je samo uz kućnu dostavu. Dostava ili neposredno preuzimanje u trgovini digitalnih igara i softvera nisu moguća. 

Roba s oznakom "Može se naručiti"

Roba s oznakom "Može se naručiti" - dostupnost proizvoda provjeravamo s našim vanjskim partnerom, zatim vas obavještavamo o statusu proizvoda.

8. ODBIJANJE OBRADE NARUDŽBE

 Zadržavamo pravo uklanjanja bilo kojeg proizvoda s ove mrežne stranice u bilo kojem trenutku, kao i uklanjanja ili izmjene materijala ili sadržaja iste. Iako ćemo uvijek učiniti sve što je moguće da bismo obradili sve narudžbe, postoje izvanredne okolnosti koje nas tjeraju da odbijemo obraditi narudžbu nakon što smo poslali Potvrdu o narudžbi. Zadržavamo pravo da to učinimo u bilo kojem trenutku.

 Ne odgovaramo vama ni bilo kojoj trećoj strani za uklanjanje bilo kojeg proizvoda s ove mrežne stranice, niti za uklanjanje ili izmjenu materijala ili sadržaja s mrežne stranice, niti za prekid obrade narudžbe nakon što smo poslali Potvrdu o narudžbi.

 

9. DOSTAVA

Dostava je moguće isključivo putem kurirske službe!

 Izmjena i otkazivanje narudžbe moguće je dok se proizvod ne zapakira i ne pošalje se e-mail i / ili SMS koji ga potvrđuje („Potvrda o dostavi“); nakon ovog roka webshop neće moći mijenjati ili otkazivati ​​narudžbu.

 Kupac može zatražiti dostavu na kućnu adresu diljem zemlje. Adresa za dostavu može biti kućna ili poslovna na području RH.

 Webshop ne snosi nikakvu odgovornost za bilo koju pogrešnu, nepotpunu ili neovlaštenu adresu ili mjesto isporuke ili bilo kakvu odgovornost prema vama ili prema trećoj strani, a Kupac je isključivo odgovoran za bilo koji takav zahtjev, posljedicu ili odgovornost.

 Adresa otpreme može biti drugačija od adrese za naplatu. Webshop preporučuje da adresa na kojoj će kupac ili njegov ovlašteni predstavnik biti u očekivanom vremenu isporuke bude navedena zajedno s adresom otpreme. Prije isporuke predstavnik Webshopa obavijestiti će Kupca telefonom i / ili e-mailom o statusu narudžbe.

 Kupac plaća cjelokupni iznos svoje potvrđene narudžbe prijevozniku nakon dostave isključivo u gotovini. Djelomična uplata ne može biti prihvaćena, već Kupac može ili preuzeti naručene artikle u cijelosti ili odbiti prihvaćanje narudžbe u cijelosti, pod zakonskim uvjetima.

 Nakon primitka, odgovornost i obveza Kupca (Kupca) je da se u prisutnosti dostavljača uvjeri da paket nije oštećen i nije otvoren te potpisom potvrde o preuzimanju potvrđuje da paket nije oštećen niti otvoren.

 Za naručene proizvode za koje webshop ima osigurane zalihe, webshop jamči rok isporuke od 2-4 radna dana, koji ne uključuje datum narudžbe, ako su kumulativno ispunjeni sljedeći uvjeti: da su svi detalji Kupca uneseni ispravno, da je narudžba stigla na webshop najkasnije do 15:30 na dan narudžbe, a odabrani proizvodi su na skladištu ili dostupni, te da je u slučaju potrebe uspostavljen kontakt između Službe za korisnike i Kupca.

 Za proizvode koje webshop nema na zalihi, dostava će biti izvršena sukladno mogućnostima distributera te će webshop kod pojedinog proizvoda i u „Potvrdi o dostavi“ označiti rok isporuke ovisno o statusu proizvoda.

 Dostava će se obavljati samo radnim danima, između 8 ujutro i 17 sati popodne.

 Ovisno o kurirskoj službi, Kupca će se konzultirati telefonom, SMS-om ili e-mailom koristeći detalje na tovarnom listu prije isporuke pošiljke na navedenu adresu.

 Ako dostavljač na navedenoj adresi ne zatekne primatelja, ostavit će pisanu obavijest na licu mjesta i pokušati paket ponovo dostaviti samo jednom, u unaprijed dogovoreno vrijeme bez dodatnih troškova.

 Naručeni proizvod isporučuje:  GLS Croatia d.o.o. - General Logistics Systems Croatia d.o.o.

   10360 Popovec

    Varaždinska 116

    Croatia

    info@gls-croatia.com

 

Naknade za kurirsku službu: trošak dostave – 35,00 kn za sve narudžbe.

 U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja odnosno plaćanja pouzećem, prihvaća se gotovina i kreditne ili debitne kartice MasterCard, Maestro, Visa, Union Pay International.

 Otkupna cijena je cijena prikazana za odabrani proizvod, koja uključuje porez na dodanu vrijednost te troškove dostave.

 Dostavljeni predmet ostaje vlasništvo webshopa dok se uplata ne izvrši u cijelosti.

 Bez obzira na rok dostave, ipak može doći do kašnjenja zbog nepredviđenih okolnosti ili zone dostave za koje slučajeve webshop ne odgovara.

 Dostava se smatra izvršenom čim Kupac ili treća strana koja je navedena kao ovlaštenu za primitak stekne fizički posjed robe, što se dokazuje potpisivanjem potvrde o primitku narudžbe na navedenoj adresi isporuke.

 

10. NEMOGUĆNOST DOSTAVE

 U slučaju da proizvod Kupac nije osobno primio, ili to nije učinila druga osoba koju je na to ovlastio, posljedice će snositi Kupac.

 Ako ne možemo dostaviti vašu narudžbu, nastojat ćemo pronaći sigurno mjesto na kojem je možemo ostaviti. Ako ne pronađemo sigurno mjesto, vratit ćemo narudžbu u svoje skladište.

 U tom slučaju ćemo vam ostaviti obavijest navodeći gdje se vaša narudžba nalazi i što trebate učiniti da vam se ponovno dostavi. Ako u dogovoreno vrijeme nećete biti na mjestu isporuke, molimo vas da kontaktirate s nama kako bismo organizirali dostavu neki drugi dan.

 Ako unutar 30 dana od datuma dostupnosti narudžbe za dostavu nije bilo moguće izvršiti dostavu iz razloga za koje mi nismo odgovorni, pretpostavit ćemo da želite raskinuti Ugovor te ćemo ga poništiti. Kao rezultat raskida Ugovora, vratit ćemo vam sve primljene uplate, uključujući troškove dostave (osim za dodatne troškove koji nastanu zbog vašeg izbora načina isporuke, a koji se razlikuje od običnog načina isporuke koji nudimo), bez ikakvih odgađanja, a u svakom slučaju u roku od 14 dana od datuma raskida Ugovora.

 Imajte na umu da imamo pravo zaračunati vam eventualne dodatne transportne troškove nastale zbog raskida Ugovora.

 

11. PRENOŠENJE RIZIKA I VLASNIŠTVA PROIZVODA

 Odgovornost za proizvode vi preuzimate od trenutka dostave kao što je navedeno u članku 9.

 Vlasništvo nad proizvodima vi preuzimate nakon što smo primili sve dospjele iznose, uključujući troškove dostave, ili u trenutku dostave (kako je određeno člankom 9.), ako bi se ona izvršila kasnije.

 

12. CIJENA I PLAĆANJE

 Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici.

 Cijene na mrežnoj stranici uključuju PDV, ali ne uključuju troškove dostave koji se dodaju na ukupnu cijenu, a koji su navedeni u ovim Općim uvjetima.

 Cijene se mogu promijeniti u bilo kojem trenutku. Međutim, osim kako je prethodno navedeno, promjene neće utjecati na narudžbe za koje smo poslali Potvrdu o narudžbi.

 Nakon što ste odabrali sve artikle koje želite kupiti, bit će dodani u vašu košaricu. Sljedeći je korak obrada narudžbe i izvršavanje uplate. U tu je svrhu potrebno slijediti korake postupka kupnje i navesti ili potvrditi tražene podatke u svakom koraku. Osim toga u postupku kupnje prije plaćanja možete mijenjati podatke o svojoj narudžbi.

 Kao način plaćanja predviđeno je plaćanje putem pouzeća odnosno prilikom preuzimanja.

 

13. KUPNJA ROBE KAO GOST

 Na našoj je mrežnoj stranici moguće obaviti narudžbu i kao gost. U takvom će se slučaju od vas tražiti samo oni podaci koji su bitni za obradu vaše narudžbe. Po završetku postupka kupnje imat ćete mogućnost registracije kao korisnik ili nastavljanja kao neregistrirani korisnik.

 Jednako kao i kod registriranih korisnika, primjenjuju se odredbe ovih Općih uvjeta u pogledu načina prihvaćanja Općih uvjeta i Pravila o zaštiti privatnosti. Smatra se da je narudžba zaključena ako administrator webshopa pošalje potvrdu e-poštom (proizvod spreman za paket). („Potvrda o dostavi“). Uz  Potvrdu o dostavi biti će priložena elektronička potvrda s podacima Vaše narudžbe („E-potvrda“).

 „E-potvrda“ sadržavati će pisanu potvrdu sklopljenog Ugovora te sve podatke iz čl. 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača.

 

14. POREZ NA DODANU VRIJEDNOST

 U skladu s pravilima i propisima na snazi, sve kupnje putem mrežne stranice podliježu plaćanju poreza na dodanu vrijednost (PDV).

 U tom smislu, a temeljem poglavlja I. glave V. Direktive 2006/112/EZ od 28. studenoga 2006. godine o zajedničkom sustavu poreza na dodanu vrijednost, mjesto isporuke bit će u državi članici u kojoj se artikl dostavlja, a PDV se zaračunava prema stopi u svakoj državi članici u kojoj se stavke dostavljaju po narudžbi.

 

15. POLITIKA ZAMJENE/VRAĆANJA ROBE

 

15.1 Zakonsko pravo raskida Ugovora

 Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Temeljem članka 79. Zakona o zaštiti potrošača korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je:

 - ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje (npr. in-ear slučalice, epilator, itd.), ako je bila otpečaćena nakon dostave

- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca

- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke (ukoliko se s kutije video igre ili PrePaid kartice ukloni zaštitna folija, zamjena artikla ili povrat novca nije moguć radi sprječavanja eventualne zlouporabe i neovlaštenog korištenja jedinstvenih aktivacijskih ključeva (CD-key, Serial-key, Serialnumber, Activationcode)

- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

- ugovor sklopljen na javnoj dražbi

- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju

- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

 Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Gamershop o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

 Obrazac za jednostrani raskid Ugovora nalazi se na Gamershop web stranici na sljedećem linku: https://www.gamershop.hr/content/docs/jedno-strani-raskid.pdf 

 Osim putem Obrasca za jednostrani raskid Ugovora, Kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora i Izjavom poslanom telefaksom na +385-1-800-0340 ili elektroničkom poštom na info@gamershop.hr, u kojoj je potrebno navesti: osobne podatke kupca, broj i datum narudžbe, datum isporuke robe, broj računa Kupca.

 Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Gamershop zaprimi odluku Kupca o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen uplatom na korisnikov bankovni račun. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Gamershop može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

 Kupac je dužan vratiti robu Gamershopu

bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je  uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe Kupac mora snositi sam. Kupac se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona +385-1-800-0340  ili se javi na e-mail info@gamershop.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

 Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Gamershop iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Gamershop o jednostranom raskidu Ugovora.

 

RASKID UGOVORA O KUPNJI

 Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova:

 U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih  sporova koja djeluju  u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore,  Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori).

 

Online rješavanje sporova:

 Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:

 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

 To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

16. ODGOVORNOST I ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

 Jamstvo i servisi

 Za svaki proizvod iz asortimana Prodavatelja koji je oglašen na  „Gamershop“ kupac ostvaruje prava iz jamstva prema jamstvenom listu određenog proizvoda kojeg Kupac dobiva zajedno sa kupljenim proizvodom.

 Podaci o ovlaštenim servisima kupljenog proizvoda nalaze se na jamstvenom listu kojeg kupac dobiva zajedno sa kupljenim Proizvodom.

 Kada Kupac ostvaruje prava iz jamstva, a što mora biti u skladu sa jamstvenim listom, tada isti reklamaciju ima pravo podnijeti Prodavatelju na u ovim uvjetima naznačenu e-mail adresu i/ili adresu sjedišta Prodavatelja, u kojim slučajevima će Kupca kontaktirati Prodavatelj, odnosno ima pravo reklamaciju podnijeti u prodajnim trgovinama Gamershop.

 

Reklamacije

 Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).

 Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr 

Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove.

 Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana  potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.

 Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 43. stavak 2. obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina).

 Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

  •  (1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
  • (2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
  • (3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
  • (4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

 Kad postoje materijalni nedostaci

Nedostatak postoji:

  •  1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  • 2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  • 3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  • 4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  • 5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
  • 6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  • 7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

 Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

 Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

  • (1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
  • (2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
  • (3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
  • (4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

 

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

  • (1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
  • (2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
  • (3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
  • (4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

 Skriveni nedostaci

  • (1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
  • (2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
  • (3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
  • (4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.
  •  

Osnovni strojevi za konzole koje prodaje Webshop pokrivaju 12-mjesečno jamstvo proizvođača. Microsoft pruža dvogodišnju svjetsku garanciju na Xbox konzolama, te upućujemo Kupce da za više informacija posjete službenu stranicu proizvođača.

 Molimo Kupce da zadrže originalno pakiranje za potrebe jamstva za proizvode tvrtke Microsoft, Nintendo, Sony i RAZER.

 Kada kupite softver, možete zatražiti povrat novca ako ambalaža proizvoda ostane cijela, štoviše, jamstvo se ne odnosi na fizički format i nesavršenost medija zbog prekomjerne upotrebe, nepravilne uporabe ili fizičke štete ( npr. okrugle ogrebotine, sitne ogrebotine, materijalne štete nastale u ladici stroja).

 U slučaju problema unutar igre (kao što je "BUG", zamrzavanje, problemi s instalacijom itd.) u radu softvera, naši kupci se mogu obratiti proizvođaču igre za podršku za proizvod.

 Webshop ne preuzima nikakvu odgovornost za probleme nastale instalacijom ili kvarom softvera prilikom kupnje digitalnih igara i softvera.

Ako kupite digitalni proizvod (token), imate 30 dana od datuma kupnje da aktivirate proizvod. Webshop ne preuzima nikakvu odgovornost za valjanost tokena aktiviratnih nakon isteka roka od 30 dana.

 Kontakti korisničke podrške :info@gamershop.hr, +385-1-800-0340

 Troškove vraćanja neispravnih proizvoda snosi Kupac. Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju u duploj kutiji kako se originalna ambalaža proizvoda ne bi oštetila.

 

 

17. INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

 Prihvaćanjem ovim Općih uvjeta Kupci priznaju i prihvaćaju da sva autorska prava, registrirani zaštitni znakovi i druga prava intelektualnog vlasništva nad svim materijalima ili sadržajima pruženim u sklopu mrežne stranice pripadaju nama u svakom trenutku ili onima koji su nam izdali dozvolu za njihovo korištenje. Navedene materijale možete upotrebljavati samo u onoj mjeri u kojoj vas mi ili vlasnici licence izričito ovlašćujemo. To vas ne sprječava da se ovom mrežnom stranicom koristite u opsegu potrebnom za kopiranje podataka o svojoj narudžbi ili podacima za kontakt.

 

18. VIRUSI, PIRATSTVO I DRUGI RAČUNALNI NAPADI

 Ne smijete se koristiti ovom mrežnom stranicom na način da namjerno postavljate viruse, trojance, crve, logičke bombe ili bilo koji drugi softver ili tehnološko oštećivanje ili štetan materijal. Ne pokušavajte neovlašteno pristupati ovoj mrežnoj stranici, poslužitelju na kojem se stranica nalazi ili bilo kojem poslužitelju na računalu ili bazi podataka povezanoj s našom mrežnom stranicom. Obvezujete se da nećete napadati ovu mrežnu stranicu bilo kakvom vrstom napada uskraćivanja usluga ili napada distribuiranog uskraćivanja usluga.

 Nepoštivanje ovog članka smatra se prekršajem definiranim prema važećim propisima. Prijavit ćemo bilo kakvu vrstu nepoštivanje ovog propisa odgovarajućim tijelima i surađivat ćemo s njima kako bi se utvrdio identitet napadača. Isto tako, u slučaju nepoštivanja ovog članka, oduzet ćemo vam ovlaštenje za uporabu ove mrežne stranice.

 Nećemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu zbog napada uskraćivanja usluga, virusa ili  bilo kojeg drugog softvera ili tehnološkog oštećivanja ili štetnih materijala koje mogu utjecati na vaše računalo, informatičku opremu, podatke ili materijale kao posljedica korištenjem ovom mrežnom stranicom ili skidanja sadržaja s iste ili onih stranica na koje vas ova stranica preusmjerava.

 

19. POVEZNICE S NAŠE MREŽNE STRANICE

 Ako naša mrežna stranica sadrži poveznice na druge mrežne stranice i materijale trećih strana, te poveznice služe samo u informativne svrhe i nemamo nikakvu kontrolu nad sadržajem tih mrežnih stranica ili materijala. Prema tome ne preuzimamo nikakvu odgovornost za bilo kakav gubitak ili štetu proizašlu iz njihove uporabe.

 

20. PISANA KOMUNIKACIJA

 Korištenjem ovom mrežnom stranicom pristajete na to da većina komunikacije s nama bude obavljena elektroničkim putem. Mi ćemo vam se obratiti e-poštom ili ćemo vam pružiti informacije slanjem obavijesti putem ove mrežne stranice. Za svrhe Ugovora, suglasni ste s time da se koristite ovim elektroničkim sredstvom komunikacije i prihvaćate da su svi ugovori, obavijesti, informacije i druge komunikacije koje vam šaljemo elektroničkim putem u skladu sa zakonskim zahtjevima o slanju istih u pisanom obliku.

 

21. PRIJENOS PRAVA I OBVEZA

 Ugovor je obvezujući za obje stranke, kao i za naše pravne sljednike, cesionare i baštinike.

 Kao Kupci odnosno korisnici ne smijete prenositi, ustupiti, nametnuti ili na bilo koji drugi način prenositi Ugovor ili bilo koje od prava ili obveze koje proizlaze iz istog, a da prethodno ne dobijete naš pisani pristanak.

 Gamershop ima pravo prenijeti, ustupiti, nametnuti, podugovoriti ili na bilo koji drugi način prenijeti Ugovor ili bilo koje od prava ili obveze koje proizlaze iz istog, u bilo kojem trenutku tijekom trajanja Ugovora. Da ne bi bilo dvojbe, navedeni prijenosi, cesije, davanja ili drugi transferi neće utjecati na prava koja su vam, prema potrebi, zakonom priznata, niti će smanjiti ili na bilo koji način ograničiti izričito i prešutno jamstvo koje smo vam dali.

 

22. DOGAĐAJI IZVAN NAŠE KONTROLE

 Ne odgovaramo za nepridržavanje ili zakašnjelo pridržavanje bilo kojih ugovornih obaveza prouzročenih događajima koji su van naše razumne kontrole („viša sila”).

 Viša sila uključuje bilo kakvu radnju, događaj, neizvršavanje, propust ili nesreću koja je izvan naše razumne kontrole, uključujući između ostaloga i sljedeće:

  • i. štrajk, blokada ili drugi oblik prosvjeda,
  • ii. građanski nemir, pobuna, invazija, teroristički napad ili teroristička prijetnja, rat (proglašen ili ne) ili prijetnja ili priprema za rat,
  • iii. vatra, eksplozija, oluja, poplava, potres, kolaps, epidemija ili bilo koja druga prirodna katastrofa,
  • iv. nemogućnost korištenja vlakovima, brodovima, zrakoplovima, motoriziranim prijevozom ili drugim prijevoznim sredstvom, bio javan ili privatan,
  • v. nemogućnost korištenja javnim ili privatnim telekomunikacijskim sustavom,
  • vi. djela, uredbe, zakoni, propisi ili ograničenja bilo koje vlade ili državnog tijela,
  • vii. štrajk, kvar ili nesreća u pomorskom ili riječnom prometu, poštanskom prometu ili bilo kojoj drugoj vrsti prijevoza.

 

23. DJELOMIČNO PONIŠTENJE

 Ako bilo koji od ovih Uvjeta ili bilo koja odredba Ugovora bude proglašena ništavnom i izbrisana konačnom odlukom nadležnog tijela, ostali uvjeti ostaju na snazi i djelomična ništetnost ne utječe na njih.

 

24. CJELOKUPNI UGOVOR

 Ovi Uvjeti i svi dokument koji se navode u njima čine Cjelokupni ugovor između stranaka kada je riječ o svrsi istoga te zamjenjuju bilo kakav prethodni pakt, dogovor ili obećanje između stranaka, bilo usmeno ili pismeno.

 Stranke potvrđuju da su pristale sklopiti Ugovor bez ovisnosti o bilo kakvoj izjavi ili obećanju od strane druge stranke ili činjenici koja se mogla zaključiti iz bilo koje izjave ili dokumenta u pregovorima između dviju stranaka prije sklapanja navedenog Ugovora, osim onih koji su izričito navedeni u ovim Uvjetima.

 

25. NAŠE PRAVO NA IZMJENU OVIH UVJETA

 Imamo pravo pregledati i izmijeniti ove Uvjete u bilo koje vrijeme.

 Vi podliježete pravilima i Uvjetima koji su na snazi u trenutku u kojem se koristite ovom mrežnom stranicom ili obavite narudžbu, osim kada je zakonom ili odlukom vladinog tijela potrebno obaviti retroaktivne promjene navedenih politika, Uvjeta ili Pravila o privatnosti. U tom će slučaju moguće promjene također utjecati na narudžbe koje ste izvršili prije tog trenutka.

 

26. PRIMJENJIVI ZAKON I NADLEŽNOST

 Korištenje našom mrežnom stranicom i ugovorima o kupnji proizvoda u navedenoj mrežnoj stranici nadzire se prema hrvatskom zakonodavstvu.

 Bilo koji spor koji proizlazi ili je u vezi s korištenjem mrežnom stranicom ili spomenutim ugovorima u isključivoj je nadležnosti hrvatskih sudova.

 

27. KOMENTARI I PRIJEDLOZI

 Vaši su komentari i prijedlozi uvijek dobro došli. Molimo, šaljite nam svoje komentare i prijedloge putem našeg obrasca za kontakt.

 Osim toga, potrošačima i kupcima su dostupni i službeni obrasci. Oni se mogu zatražiti slanjem e-pošte na info@gamershop.hr ili putem obrasca za kontakt.

 Ukoliko Vi kao kupac smatrate da su Vaša prava povrijeđena, možete nam poslati svoju pritužbu na email adresu info@gamershop.hr kako bi pritužba bila upućena u izvansudsko rješavanje spora.

 

  1. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprijeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.

Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

  1. IZJAVA O KOLAČIĆIMA (COOKIE POLICY)

Kako bi stranice Prodavatelja ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Prema regulacijama EU, Prodavatelj prije spremanja Cookiea mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice Gamershop internet trgovine korisnik pristaje na upotrebu Cookiea.

Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće  li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od  funkcionalnosti koje daje web trgovina Prodavatelja.